דפים

יום שני, 9 בספטמבר 2019

ספורט בתקשורת

התקשורת מתבטאת בספורט בכך שכיום קבוצות הספורט ממומנות ע"י חברות המשלמות כסף במטרה לחשיפתם במשחקי ספורט וע"י הספונסר.
בכל משחק ספורט אנו נחשף לעשרות פרסומות סמויות ופרסומות גלויות.
הספונסר הוא המממן העיקרי של הקבוצה בתמורה לפרסום, למשל: קבוצת הכדורסל "מכבי תל אביב".
הספונסר העיקרי של מכבי תל אביב הוא חברת הביגוד FOX ולכן הם נקראים "מכבי FOX תל אביב".

כתבה: תקציבי ליגת העל התנפחו ל-423 מ' ש':



הקשר בין ספורט לכלכלה:
כיום על מנת שתחרויות וקבוצות הספורט יוכלו להמשיך להתקיים הן צריכות תקציבים בסך מיליוני שקלים. רוב התקציב של הספורט מגיע מהספונסר ומהחברות המשלמות על מנת לפרסם אותם במשחקי הספורט המופיעים בטלוויזיה, בביגוד הספורטאים ובפני קהל המשחקים והתחרויות.  בלי עזרה כספית מחברות השיווק ומהספונסר- לא יהיו לקבוצות הספורט כסף על מנת לקיים משחקים ולשלם לספורטאים.



מתוך הכתבה:
"יש לציין כי המונח "תקציב" כולל בתוכו את כל ההוצאות הרלוונטיות של המועדונים - משכר שחקנים ומאמנים, דרך הבונוסים השונים שלהם, דמי רכישת שחקנים, תפעול שוטף, תשלומים שונים לספקים, דמי שכירות של האצטדיונים, ועד השקעה במחלקות הנוער, במתקנים וכו'".

הכתבה תומכת בדבריי בפסקה הקודמת, כותב הכתבה מפרט את גודל חשיבות התקציב לליגת העל ומפרט הוצאות רבות.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה