קמפיין שמאחוריו עומד גוף ציבורי, ממשלתי או חברתי ומטרותיו חינוכיות וערכיות. פרסום חברתי יכלול התנהגותיות של תרומה לקהילה ולזולת או של אספקת מידע לציבור. בניגוד לקמפיין מסחרי, מטרת קמפיין חברתי אינה רווח כספי או שיווק מוצרים.
דוגמא: קק"ל יום הניקיון
https://www.youtube.com/watch?v=0G8LdRpEJ3Iבפרסומת זו אנו רואים שולחן פיקניק ביער מלא באריזות מזון ולידו דמויות מתוך האריזות שמדברים בניהם. מטרת הפרסומת היא לעודד את הציבור לזרוק את הלכלוך לפח, לצאת לנקות את היערות לכבוד יום הניקיון הארצי ולהעלות את המודעות על מצב הניקיון ביערות בישראל. אין בפרסומת מטרת רווח כספי אלא רק עידוד הציבור לערכים, לתרומה ולמניעת זיהום הסביבה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה