דפים

מסע פרסום

מסע פרסום זהו סדרה של פרסומות המוצגות בתקופת זמן מסויימת אשר חולקות רעיון, נושא מרכזי ומטרה משותפת. בחירת הנושא קובע את סגנון וקהל היעד של החברה ואת סוגי התקשורת השיווקית שישמשו בפרסומות.
הנושא המרכזי שנבחר למסע הפרסום הוא המסר המרכזי שישמש גם בקידום המכירות. בדרך כלל בנוסף לנושא המרכזי תהיה גם סיסמא או לוגו שבו ייזכר המוצר הנמכר או החברה המפרסמת.


דוגמא- ביטוח ישיר:

שלושת הפרסומות נלקחו מתוך סדרת פרסומות של חברת ביטוח ישיר. למסע פרסום זה יש קונספט משותף שהוא שתי יונים מדברות. מטרת המסע היא לקדם את המוצר, למשוך את תשומת ליבם ולגרום לצופים לזהות את הפרסומות השייכות למסע הפרסום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה